The perfect place to be totally random and have lots of crazy fun without being seen as slightly weird...everyone's invited...'cause randomivity makes life more...interesting.
 
HomeFAQSearchRegisterLog in

Share
 

 Kiss me thru da phone

Go down 
AuthorMessage
Abii::Luvs::Bryan

Abii::Luvs::Bryan

Female Number of posts : 467
Age : 23
Location : In the breeding household with Bryan playing XBox360 & eating pringles!
Hobbies : Creativity....any kind..lol
Motto : If u aint got i rite now, u just aint gettin it!!
Registration date : 2008-04-26

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeMon Feb 02, 2009 10:28 pm

I love that song, i think it is really good. Sammie is so sweet, and i just love the song. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
xxxJololaxxx
Admin
xxxJololaxxx

Female Number of posts : 1111
Age : 25
Location : Look up...
Hobbies : Singing, dancing, reading and writing poems and stories...and...being random...
Motto : If you like me, you're gonna LOVE my alter ego...idk...I feel random
Registration date : 2008-04-25

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeTue Feb 03, 2009 12:51 am

I noe...

_________________
Kiss me thru da phone 52586


Kiss me thru da phone Tt2108219fltt

Okay, so I need a NEW siggy... Sad


I'm RANDOM...but you know you love me for it... Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.jololajelly.webs.com
mzdarkstar

mzdarkstar

Female Number of posts : 1143
Location : Reppin LONDON!!!!!
Hobbies : Dancing, Cheerleading, Reading, Writing, Going nuts, eating nuts, you know the sort, LOL!
Motto : Like a star . . . a star . . . a star***
Registration date : 2008-04-27

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeTue Feb 03, 2009 6:12 pm

I forgot how it goez . . . hehe

_________________


Me;; Star. =]
[ ღ♥ღ ѕαgιттαяιυ ღ♥ღ )
Smart && Sweet.
YEAA|that's|ME.

Kiss me thru da phone B575
Back to top Go down
View user profile
Abii::Luvs::Bryan

Abii::Luvs::Bryan

Female Number of posts : 467
Age : 23
Location : In the breeding household with Bryan playing XBox360 & eating pringles!
Hobbies : Creativity....any kind..lol
Motto : If u aint got i rite now, u just aint gettin it!!
Registration date : 2008-04-26

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeMon Mar 16, 2009 5:29 pm

Kiss me thru the phone...lol
Back to top Go down
View user profile
Abii::Luvs::Bryan

Abii::Luvs::Bryan

Female Number of posts : 467
Age : 23
Location : In the breeding household with Bryan playing XBox360 & eating pringles!
Hobbies : Creativity....any kind..lol
Motto : If u aint got i rite now, u just aint gettin it!!
Registration date : 2008-04-26

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeMon Mar 16, 2009 5:33 pm

he he...okay..here are the real lyrics Smile)

Baby, u know that I miss u
I wanna get with u
Tonight but I can't now baby girl
And that's the issue
Girl u know I miss u
I just wanna kiss u
But I can't right now so baby
Kiss me through the phone

Kiss me through the phone
(I'll see u later on)

Kiss me through the phone

Kiss me through the phone
(See ya when I get home)

Baby, I know that u like me
U my future wifey
Soulja boy tell'em yea
U can be my bonnie
I can be yo' clyde
U can be my wife
Text me, call me
I need u in my life
Yea all day
Everyday I need ya
And everytime I see ya
My feelings get deeper
I miss ya, I miss ya
I really wanna kiss ya
But I can't(but I can't)
678 triple 9 8212
Back to top Go down
View user profile
xxxJololaxxx
Admin
xxxJololaxxx

Female Number of posts : 1111
Age : 25
Location : Look up...
Hobbies : Singing, dancing, reading and writing poems and stories...and...being random...
Motto : If you like me, you're gonna LOVE my alter ego...idk...I feel random
Registration date : 2008-04-25

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeTue Mar 17, 2009 12:53 am

Ohhh.....678 triple 9 8212...skeeen...lol

_________________
Kiss me thru da phone 52586


Kiss me thru da phone Tt2108219fltt

Okay, so I need a NEW siggy... Sad


I'm RANDOM...but you know you love me for it... Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.jololajelly.webs.com
mzdarkstar

mzdarkstar

Female Number of posts : 1143
Location : Reppin LONDON!!!!!
Hobbies : Dancing, Cheerleading, Reading, Writing, Going nuts, eating nuts, you know the sort, LOL!
Motto : Like a star . . . a star . . . a star***
Registration date : 2008-04-27

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeThu Mar 26, 2009 10:50 pm

innit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG
LOL

_________________


Me;; Star. =]
[ ღ♥ღ ѕαgιттαяιυ ღ♥ღ )
Smart && Sweet.
YEAA|that's|ME.

Kiss me thru da phone B575
Back to top Go down
View user profile
xxxJololaxxx
Admin
xxxJololaxxx

Female Number of posts : 1111
Age : 25
Location : Look up...
Hobbies : Singing, dancing, reading and writing poems and stories...and...being random...
Motto : If you like me, you're gonna LOVE my alter ego...idk...I feel random
Registration date : 2008-04-25

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeThu Mar 26, 2009 11:38 pm

huh? Lol...

_________________
Kiss me thru da phone 52586


Kiss me thru da phone Tt2108219fltt

Okay, so I need a NEW siggy... Sad


I'm RANDOM...but you know you love me for it... Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.jololajelly.webs.com
mzdarkstar

mzdarkstar

Female Number of posts : 1143
Location : Reppin LONDON!!!!!
Hobbies : Dancing, Cheerleading, Reading, Writing, Going nuts, eating nuts, you know the sort, LOL!
Motto : Like a star . . . a star . . . a star***
Registration date : 2008-04-27

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeFri Mar 27, 2009 11:50 pm

all those numberz!!!!!!!

It's not like CB with lottery, where you can actually understand what he's sayin

_________________


Me;; Star. =]
[ ღ♥ღ ѕαgιттαяιυ ღ♥ღ )
Smart && Sweet.
YEAA|that's|ME.

Kiss me thru da phone B575
Back to top Go down
View user profile
xxxJololaxxx
Admin
xxxJololaxxx

Female Number of posts : 1111
Age : 25
Location : Look up...
Hobbies : Singing, dancing, reading and writing poems and stories...and...being random...
Motto : If you like me, you're gonna LOVE my alter ego...idk...I feel random
Registration date : 2008-04-25

Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitimeSat Mar 28, 2009 12:18 am

yh, i noe, lol...

_________________
Kiss me thru da phone 52586


Kiss me thru da phone Tt2108219fltt

Okay, so I need a NEW siggy... Sad


I'm RANDOM...but you know you love me for it... Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.jololajelly.webs.com
Sponsored content




Kiss me thru da phone Empty
PostSubject: Re: Kiss me thru da phone   Kiss me thru da phone I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Kiss me thru da phone
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Team Erstin Ho! [Kiss me Neena!]
» Mick & Sheila Casson
» Earls Barton Steam Rally..
» reshirams love interest!
» Hinata in danger: the reason for the next NaruHina moment?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Cherry Berry :: Music :: Songs-
Jump to: